Monday, November 26, 2012

Inai disapu di jari tandanya mesra

Pernah dengar tak lirik lagu as my tajuk entry aku hari ni? Mesti pernahkan. Alah lagu S.Jibeng tajuknya inai di jari. Selalunya kalau pasal inai ni mesti sinonim dengan pengantin jek tapi tak salahpun kalau kau buang tebiat nak pakai. Tapi budak sekolah takleh pakai sebab cikgu marah..hehehe..

Last aku pakai inai dah masa aku kawen ler kot. Lepas tu memang takde rasanya. Sekarang ni nak pakai inai lagilah payah. Dengan nak urus anak lagi. Tapi jangan jadikan sibuk sebagai alasan untuk anda tidak berfeeling ala2 pengantin baru..hehehe. Alkisahnya haritu aku pergi shopping barang dapur kat Mydin. Ala Mydin dekat dgn umah je. Kan mak aku ada so dptlah pergi melenggang kangkung dgn suami je tanpa perlu berkejar dgn anak. Since takde anak ikut, so dapatlah aku membelek lebih2 sikit. Tak masal terbeli inai pulak. Ala kasi canlah aku nak feeling pengantin baru. So malam tu lepas semua orang tido (ye memang orang lain dah tido sbb dah pukul 12 tgh mlm) gigihlah aku main2 inai ni. hahaha kemaruk sungguh..

Inilah dia hasil contengan aku ditengah malam buta. Kahkahkah..jgn tak tahu aku memang rajin bab menconteng inai ni. Sepupu2 aku kawenpun aku tukang lukis inai. hehehe. Aku buat kedua2 tgn. Mula2 tgn kanan lukis tgn kiri, pastu gigih guna tgn kiri nak lukis yg kanan pulak.

Inilah die selepas dibasuh.. anak aku geli tgk inai ni.. hahaha bagus gak sbb takyah basuh berak die..hikhikhik...

Dah ada inai di jari ni mulalah dtg mood menggatal tu...tapi nan hadoooo sbb laki ai under kuarantin lagi,,,HAHAHAHAHAHAHAHHA...

p/s:korang suka pakai inai tak?


7 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi.. cntik.. lama dah tak pakai.. kang pakai, ada plak soalan kntroversi hahah.

Qhaifa Nur said...

cantiknya...bole buat sendiri lagi...
segan pula nak pakai he..he...

Love Razila said...

Wah... selamat fenantin baru,hehehehe lama dah xberinai, next month nk berinai gak sbb sis in law kawin. hikhikhik...

nanakimie said...

cantik:) teringin jugak ni,kalau dekat dgn leh sis conteng2 tgn nana:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

suka gak pakai inai...tapi..xsuka yg lukis2 la.. hehehe...

Kesuma Angsana said...

cantik ler ni!

@izY@N said...

aku tau ko ngan yakin mmg kreatif bab2 mendekorasi ni dari dulu lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...