Wednesday, November 28, 2012

Wordless Wednesday

My big version of Pavlova..


Terguuuudaaaa takkk?

p/s:semalam tak jadi gi MAHA..hujan lebat kooooo.. huhuhu

7 Magic Words:

Mamamya said...

aduhhduhhh.... siyes t'goda!! nak buat gak kat kg nnti lah.. ramai geng nak teman makan.. klu buat skrg akak makan sorang2...

Qhaifa Nur said...

pavlova..mcm2 bole buat utk kreatif..
sedapnya....

aTieYusof Family said...

sangat2 terguda tgk kek tu...
sedappnya...hehehe:)

fatin amalina husna said...

husna x pernah rasa lg pavlova nih..
nmpak mcm sedap je tuu..=)

Love Razila said...

uik??i x sebab i xmakan pavlova cumaaaa kawan ku ngidam nk pavlova xdapat lagi wei. siann dia.

nanakimie said...

bila ntah nana nak rasa lg pavlova ni:)

tula skrg ni petang ujan,semalam xbenti sampai ke malam...masa nana p MAHA tu pun hujan renyai2,.redah jugakla,heee......

ieda said...

huwaaaaaaaaaaa
dah banyak blog bukak ashik tgk pavlova aje ... sedeyyyy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...