Monday, December 17, 2012

Apa pencapaian anda?

Salam minggu baru..

Seperti tahun lepas juga dalam entry ini, tahun ni aku nak share jugak apakah aku berjaya mencapai wishlist aku? Kalau nak tahu apa wishlist aku tahun ini, boleh klik sini ye. Mari kita check satu persatu.

1. Beg Sembonia = berjaya. Dapat jugak aku beli beg ni sebelum raya haritu. Kebetulan ada sale so dapatlah murah sikit.


2. Mesin jahit = berjaya. Dah berjaya beli pada 10 April tahun ini. Sorylah sbb memang aku tak pernah mention aku dah beli mesin jahit. Aku beli mesin jahit Brother NV950. Mesin jahit ni kiranya 3 in 1 sbb boleh jahit biasa dgn lebih 100 jenis jahitan, boleh juga jahit tepi dgn 3 pilihan jahitan dan yang bestnya mesin ini juga merupakan mesin jahit sulam berkomputer.Hanya perlu tukar tapak sahaja. Nampak tak skrin tu? Itu touch screen ye. Boleh masuk software dan boleh juga buat design sendiri. Tapi aku takdelah softwarenye sbb softwarenye mahal. Aku beli mesin ni pada harga diskaun. Harga asal RM3999 and masa diskaun tu harga die cuma RM1999..Puas hati sgt walaupun jarang2 dpt guna sbb Kasyah suka mengacau. hehe


3. Perfume = berjaya. Aku berjaya beli kat Bandung..hahaha Tak kisahlah asalkan baunya sama walaupun perfume tu bukan original. Puas hati tau beli perfume Bandung sbb tahan lama dan murah...Perfume aku banyak lagi tau..hehe

4. Pergi Bandung = haruslah berjayaaa.. Seronoknya dapat ke Bandung. Shopping tak hengat. Kalau ada rezeki nak pergi lagi nak borong lagi...


5. Jeans levi's = tak berjaya sbb masa kat Bandung tak sempat nak pergi Toko Tiga. Aku beli jeans Guess downtown jer.. Acilahkan sbb jeans Guess tu memang feveret aku..

6. Langkawi = hampir berjaya. Tak dapat pergi tahun ni tapi In Shaa Allah pergi tahun depan... Yay tak sabar!

Macam mana pencapaian korang???

p/s:harini mengantuk tak hengat..semalam makcikku and family serang rumah..kecoh tapi meriah..hehe

11 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sggh byk yg berjaya kan..thniah kak..

m a r i s s a said...

suke color handbag merah! mesin jahit pon cantik ade bunge2

ct cheery said...

fuyoo..banyak dah tercapai tu..tahniah dear!

Love Razila said...

Wah!!jeles you, dah sampai Bandung.kikikikiki

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

impian nak ke terengganu...masih belum tercapai... huhu~

fatin amalina husna said...

wahh..kain ela yg sulam tu mesti mahal kan..tp cantikk..huhu..

Qhaifa Nur said...

alhamdulilah, byk yang tercapai...
thn depan tambah lagi......

ieda said...

alhamdulillah ...
semoga terus mencapai apa yg adik inginkan ye .. ;)

mrs adam said...

pinjam mesin jahit.haha :p

aTieYusof Family said...

Best nya..tercapai juga wish list..
Tahniah... jeles tgk dpt pegi Bandung tu..huhu... sy plan tak jadi2 lg..:(

Kesuma Angsana said...

wah seronoklah ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...