Thursday, January 10, 2013

Bila rasa ini sudah mati

Seperti baru semalam ia terbit
sekelip mata ia pergi.

Bila rasa ini sudah mati
Tiada apa lagi yang aku ingini
Tidak perlu kau perjelaskan
Aku sudah cukup tertekan

Bila rasa ini sudah mati
tak guna lagi untuk menyesali
kerana kau buat aku begini
membiarkan aku terus sakit hati

Bila rasa ini sudah mati
cukuplah sampai di sini
jangan kau cari aku lagi
biarkanlah aku pergi

Bila rasa ini sudah mati
Terima kasih atas segalanya

p/s: Aku berserah.....

6 Magic Words:

mama leen said...

amboi.. lirik lagu apa ni... :)

Qhaifa Nur said...

berulang kali akak baca..sedihnya

nuyui a.k.a miss YUI said...

awat ni kakak syg..

yan's cottage said...

sedih....bila hati di jerut rasa kecewa....semuanya musnah menjadi hampa.....hanya dia tempat mengadu...Allah yang maha esa...

ainnoraini said...

kenapa ni...
puisi ke..lirik lagu kee...

LYAfrina said...

penuh puitis & mdlm sekali...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...