Wednesday, January 9, 2013

Kue tiaw selak kerang???

Pernah tak korang makan kue tiaw kerang tapi korang kena selak2 kue tiaw untuk cari kerangnya???? Selalukan... tapi kalau korang kena selak kerang untuk makan kue tiaw pulak??? Hah mesti tak pernah..hehehe pandai2 jek kan aku tanya aku tolong jawabkan..hahaha.. Saje nak share kue tiaw kerang terbaik yang aku suka makan.. Sejak pertama kali order kue tiaw kerang kat sini, memang terus jatuh cinta. Dahlah sedap pastu kerangnya banyak giler.. Pedas pun pedas tapi taklah pedas melampau sgt. Senang citer memang terbaik ah kue tiaw kerang die. Memang kena selak kerang nak makan kue tiawnya.. tak caya? cer tgk gambar bawah ni.

Hah banyakkan kerang. Memang puas hati makan kue tiaw kat sini.


Yang ni aku dah nak habis makan dah tapi korang tgk kerangnya tu banyak lagi.. Sampai aku rasa kerang tu tumpah agaknya..hahaha..

Kalau korang nak try boleh ke kedai makan Selera Kita kat Presint 15 Diplomatik tu. Kedai ni dkt dgn Bank Rakyat dan Perodua. Selain kue tiaw, makanan lain pun tak mengecewakan...

p/s:Akukan tgh kecewa skrg sbb walaupun aku pening2 sampai nak loya2 tapi aku period. Maknanya aku bukan pening sbb pregnant.. huhuhu kecewanya sbb mmg dah berharap yang aku akan pregnant tau..huhuhu



8 Magic Words:

Nieyl said...

manyak nyer kerang dieeee....sedapppp

nuyui a.k.a miss YUI said...

PUAS Ht la selak2 nmpk kerang..hihi

takpe kak, usaha lagi ya =__=

Kesuma Angsana said...

alamak mmg sedap ni

Love Razila said...

Alahai...xper cuba lagi =)
Semoga ada good news lepas ni. Amin!!!

Alahai...jauh pulak nak ke Putrajaya, nampak kerang tu terus kecur liur, tp tadi dah makan nasi lauk kerang gak. hehehehe.

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

erm sedapnyer...lapo pulak raser...
takpe2 cuba lagi lepas ni...kkk..

Qhaifa Nur said...

suka yg banyak kerang...sedapnya

Mimie said...

byk kerg die...tp sy tak makan kerg

Ismaliana Sulaiman said...

klu dekat kompom akak terjah kedai makan ni.. akak mmg peninat tegar kuew tiau grg..lg2 klu byk kerang mcm ni... (pergh....m'leleh air liuq dah ni... )


***x per anne in sha allah ada lah rezeki nnti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...