Thursday, January 10, 2013

Onde onde

Petang2 ni makan buah melaka atau onde-onde ni sedap jugak ek.. Nak2 kalau ada air panas. Kalau ada ABC pun layan...Dah la memang lapo sbb lunch tadi mkn muffin seketui jek..


Kesimpulannya..sedapppppppppppppp

p/s:nak pergi ke tak?nak buat apa ek?

10 Magic Words:

adarnadzmie said...

sukanya akak onde-onde @ buah melaka ni... selalu byk time bulan puasa jer kan... sekali sekala buat time tak puasa pun sedapppp...:)

ct cheery said...

wah..sedapnya..family cheery biasa puasa bawu leh makan benda ni..huhu

Nieyl said...

Selalunyer...time cuti,nieyl selalu terniat nak wat...tapi asyik x buat2...hehehe

fatin amalina husna said...

wahhh..lamanya x mkn..

x suka bila jumpa buah melaka nih dlmnya kekurangan gula..-.-

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap2..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

perghhh kalau dapat makan time ptg2..pastu panas2.. mmg terbaik laa.. hehehe

aTieYusof Family said...

Suka nya makan onde2.. hubby pun suka..sllu nya klu nak makan hubby yg buat kan..hehe:)

LYAfrina said...

my febret...
salah satu kuih wajib bulan ramadhan

FiZ said...

fav saya ni...dari kecik sangat suka makan.tapi bese buat time bulan pose je...hehe

Kesuma Angsana said...

mmg best ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...