Friday, February 15, 2013

Langkawi - Part 8 ~ Datarang Lang

Hadoi mesti korang boring asik2 citer Langkawi jer. Tak habis2. Perginya 2 malam jer tapi citer mcm pergi seminggu..kehkehkeh. Dah tu takkan aku sumbat gambar byk2 dlm 1 entry. Muntah ijo pulak kang asik2 gambar aku jer. hehe. Lepas balik rumah, simpan2 barang, solat bagai dan rehat jap, pukul 6.30 kami keluar semula. Nak ke Dataran Lang dan juga nak makan malam. Semua tempat menarik dah pergi tp Dataran lang tak pergi lagi. So sebelum pergi makan marilah kite ke sana. Nak pergi siang2 panas kemain. Waktu2 mcm ni memang sedang eloklah.


Ini budak sgt excited tgk big bird. Tak reti diam. Seronok sesangat.



Baru nak ambil gambar romantik tetibe ada budak melompat kat sebelah..hikhikhik


Kami stay sini sampai pukul 7.30 je. Bukan boleh buat apapun kat situ. Tgk2 burung tu je. Lagipun perut memasing2 dah lapar. Marilah kite makan.

Sambung lagi...

p/s: Makin lama makin malas aku nak bercerita..hehe

3 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sakan sgguh..jeles aiii..

Love Razila said...

Hehehhe...helang berwajah n bercat baru =)

3years ago gi sana, helang tgh di cat baru =)

SweetLikeWhat said...

tak borink la..saya suke baca kisah org pergi travel..boleh jd panduan bile kite lak pg..

comel sgt kasyah..tergelak tgk pic2 die

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...