Thursday, February 21, 2013

Roti jala

Hari ni mood tak berapa ada nak bercerita ceriti dgn korang tp kalau tak hapdet rasa bersalah pulak kat diri sendiri. So letak gambar jelah ye. Gambar roti jala yang buat 2 hari lepas balik dari Langkawi. Kebetulan tghari tu aku buat kari kepala ikan, jadinya petang tu buatlah roti jala utk minum petang.


Itu jelah. tetiba kepala pusing. tak sedap badan pulak jadinya..

p/s:alahai, dah nak jadi ke????

11 Magic Words:

ieda immi said...

wah2 cantikkk
jalaanyee dik !
kemasss
sayang lakk nak makan ... akak tgk kalau akak lah kan ekeke ;)

SweetLikeWhat said...

dapnyee..
haaa nape pening k.anne?
kasyah nak dapat adik ekk.. ;p

Kesuma Angsana said...

aduhai sedapnyer...

Kniedaz said...

lama tak makan roti jala

aTieYusof Family said...

Sedap nya roti jala..cantik je tgk!
suka sangat makan.. tapi selalu nya beli.. belum pernah buat sendiri..hehe:)

QA's ~ mamapapa said...

nyum2!!!sedapnya roti jala :)

lurun namzar said...

sedapnya, kak.
dh lama xmkn.

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui buat roti jala msti tak cntik..waaaa..

Rin Maira said...

sedap....lama akak tak menjala...

nini said...

sedapnyerr.....tetiba rasa lapaq...

nanakimie said...

cantek sangat roti jala sis,adoi lama xmakan,huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...