Monday, February 4, 2013

Sumpahan Mahsuri

Salam semua...

Ya Ampunnnnn lamanya tak jenguk blog. Nipun kemain kematu jari jemari nak mulakan entry.Macam dah hilang touch gitu. Buat yang bertanya (ada ke????) ke mana aku menghilang, actually minggu lepas aku ke Langkawi dari hari Ahad hingga Selasa. Sepatutnya hari selasa tido Penang pulak tapi perancangan Allah siapa yang tahu. Aku demam pulak hari Selasa tu. Terpaksa terus balik Putrajaya dan hanya sempat ke Bukit Bendera sahaja. Bukan aku je demam tapi semuapun demam. Yang mula2 demam abang aku masa mula2 sampai Langkawi. Hari nak balik tu aku pulak demam. Pastu malam tu bapak aku pulak demam. Hari rabu suami akupun demam and mak aku demam malam hari rabu tu. Senang citer Kasyah sorang jek yang tak demam tapi die batuk.

Aku rasa kitorang kena sumpahan mahsuri..hahaha. Langkawi masa aku pergi tu kemain panas berdebu. Siang malam pagi petang dok togok air batu je mana taknya masing2 demam. Tapi overall memang seronok. At least hajat nak bawa abah pergi Langkawi tercapai. Kalaulah ada rezeki nak bawa mak abah ke Sabah Sarawak pulak. In Shaa Allah.

Hari ni tak dapat nak mulakan citer cuti2 Langkawi sbb gambar pun tak sempat ambil dari laptop. Lagipun terkejar buat kerja sbb dah cuti seminggu kan. Nnti kite citer lagi okay..

Daaaaaa...

p/s:Batuk tak elok lagi..mencik betul dgn kahak kat tekak ni..

9 Magic Words:

fatin amalina husna said...

alahai..cuaca sama kot..kena mnum ayaq kosong bnyak nih..huhu..

cepat2 cerita trip p langkawi..hehe..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sumpahan demam tu..hihi

ainnoraini said...

cuaca skrg x menentu..,mudah dpt sakitkan.,

Love Razila said...

Wah!!padanlah senyap sunyi je xder update...ke langkawi kite. HIHIHI

..::..aRe-Na..::.. said...

ala ciannyerr,musim sama kot...smg cpt sembuh

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waahhh wahhh pergi langkawi rupanya......

Qhaifa Nur said...

baru saja cakap panaslah...bila nak hujan sekarang...hujan dari pagi hingga petang....sumpahan kata-kata juga tuh...

SweetLikeWhat said...

hai kak anne :)

LYAfrina said...

lya pon skarang demam+batuk+selsema..

moga cpt sembuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...