Wednesday, February 20, 2013

Wordless Wednesday

Amboii seronoknya.. Kasyah bermain air bersama 2 pupunya. Pun tak reti puas. Org lain dah naik die main air sorg2. Pastu mengamuk nak main lg walaupun semua dah kecut..huhuhu

p/s:Bila nak jumaat ni????? Rasa mcm lambat giler.

7 Magic Words:

SweetLikeWhat said...

minggu ni rase lame gile nak tgu jumaat kan kak..hihi..

amboihhh bersuke ria deme main air yek..comel..ramai boleh masuk..hihi

Ismaliana Sulaiman said...

biasa lah anne budak2 klu jumpa air :) sampai kecut lisut segalanya pun x nak naik..



p/s: anne mabuk teruk x preggy kali ni? jaga diri elok2 yer...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa seronoknyer main air ramai2...tu...
lagi 2 hari lagi jemaat...tak sabar kan nak tunggu hari minggu...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waahhh syok ler bila dapat main air reramai ngan 2pupu yer...

amboi... xsabar tggu jumaat eh...

nuyui a.k.a miss YUI said...

sakan kasyah ea..

mrs adam said...

hey mcm kolam haziq n hazeera la,tp tak penah amik gambar lg,sibuk jaga dorang main air smpi xsmpt amik gambar,sampai gitu sekali.haha

Kesuma Angsana said...

he he budak2 mmg cam tulah. Maaf x dpt nk BW sangat N singgah selalu kerana kekangan waktu ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...