Friday, March 1, 2013

Berehat

Salam Jumaat..

Dah pun sampai hari Jumaat ye. Minggu ni kurang aku update blog. Selain busy dgn kerja, keadaan kesihatan pun tak begitu memberansangkan. Morning sickness makin menjadi2. All the time rasa mual. Tapi tahankan jelah. Nak buat macam mana ye tak? Dah memang gitu gayanya kalau pregnant.

Hari ni aku mc. Tak larat rasanya nak pergi kerja. Dari semalam lagi dah rasa nak balik masa kat ofis tp rugi pulak sbb dah mmg ada kat ofis kan. So mc hari ni sajalah. Kesian kat aku kan..hehhe.

Sorry tak dpt nak BW beria2. Kalau aku jengah pun blog korang, aku tak komen sgt. Hormon kot.hehehe. Hormon malas..

Okaylah, kepala pun berat ni. Nak baring2 jap.

daaaaaaaaaaaaa....

p/s:saya nak nikmat makan tu balik boleh tak? Tak syok ah makan apapun tak sedap. huhuhu

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sbb bby ke mak dia lbh ni?? hihi..

rehatlah ya kak..

yui tak sbr nak tgk bby bru..msti comel cam kasyah!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

sbb bby ke mak dia lbh ni?? hihi..

rehatlah ya kak..

yui tak sbr nak tgk bby bru..msti comel cam kasyah!!

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

banyakkan rehat k....

nanakimie said...

wah,congrats sis!lama betul nana xke sini,tau2 je sis da pegnen 2nd baby,adoi...sory sesangat sis,skrg da kurang masa berblogging,huhu...mekaseh sudi jengok2 nana:)

❤Kamsiah❤ said...

salam kenal tuan rumah...follow sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...