Wednesday, March 6, 2013

Tak larat

Entry aku dua tiga menjak asik citer pasal muntah, mual, loya je. Korang layankan jelah ye. Aku nak update entry makan-makan serius takleh sbb tgk gambar makanan pun nak muntah. Camne aku nak buat cerita makanan yg aku makan tu sedap padahal tekak aku rasa nak terkleuar semua isi..huhuhu

Aku rasa pregnant kali ni lain macam sikit. Dulu tu aku kena evening sickness. dah balik keje baru muntah2. Sekarang ni 24 jam rasa mual weh. Ni pun aku baru jek uwek uwek kat tandas. Bukan keluar apapun. air liur je. Sama mcm pagi tadi. Dah siap nak pergi keje tetiba tekak rasa nak muntah. Kemain aku meluwek dalam toilet sedangkan langsung xde apa nak keluar. Yelah aku tak mkn pape lagi nak muntahkan apenya. Urat rasa mcm nak putus sbb dipaksanya jugak aku muntah. Mujurlah semangat kuat lagi. Kalau tak mesti aku dah cuti hari ni.

Kepala aku ni pusing satu macam. Rasa nak rebah je kalau bangun. Aku cuma bertahan je ni. Mintak2 dapatlah aku drive balik kang sampai rumah. Biarlah kaki menggigil sekalipun yang penting gua selamat sampai.

"Baby, baby, tolong mama boleh? Tolong stopkan rasa nak muntah ni.." huhuhuhu

p/s:Serius nak menangis tp sbb kat ofis kutahankan jua.

4 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo..jg dri bek2 ya kak..

SweetLikeWhat said...

sabar ye k.anne..anis doakan cepatlah berakhir fasa muntah2 ni.. ;)

yan's cottage said...

sabar ye....biasa lah tu...tiap2 wanita pasti menghadapinya...semua tu pahala...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

moga semuanyer ok dan selamat sampai umah k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...