Tuesday, April 9, 2013

Kurang sihat

Entah apa yang melanda diri semalam, akupun tak tahu. Dari pagi kepala dah berdenyut2 tapi makin menjadi2 bila dah petang. Aku bangun pergi toiletpun rasa mcm nak tumbang sbb tak tahan sangat sakit kepala tu. Rasa macam nak hentak je kepala kat dinding. Nak buat kerja pun tak tentu arah sbb kepala terlampau sakit. Tak pernah aku rasa sakit kepala sampai macam tu sekali. Selalu tu sakit kepala yang tak kuat sangat. Tapi semalam memang mantap ah sakit kepala tu.

Drive balik kerja pun aku dah risau sbb aku kurang fokus. Aku cuma doa cepat sampai je sbb memang dah tak tahan sangat dah. Nasib baik sekarang mak ada kat rumah. Balik2 keje semalam terus suruh mak urut kepala kejap. Makan pun aku muntahkan semua balik. Nak makan semula memang dah tak lalu dah. Nak tak nak telan gak panadol. Barulah ada kurang sikit.

Kasyah pulak boleh buat perangai semalam. Dia tido awal pukul 6.30 sbb memang die belum tido. Selalunya kalau dah ptg ni emmang dia tido sampai esok pagi ah tp boleh pulak die ngigau kul 10 bangun nak tengok upin ipin. Last2 kul 2 lebih baru die tido balik. Yang jadi mangsa akulah sebab papa die takde gi kursus. Nasib baik pagi tadi bangun sakit kepala dah kurang. Kalau tak memang aku mc. Nipun dah mula rasa kurang sihat..huhu dugaan sungguh.

4 Magic Words:

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

banyakkkan berehat k...
moga cepat sembuh...

mrs adam said...

wah anne mabuk lg ke,xpe2 nt lama2 ok la tu.tak sbr nk tgu perut anne besar ni.huhu

SweetLikeWhat said...

tak lama lagi hilanglah tu kak..sabar ekk..

husna zahidi said...

alahaii..knapa mcm tu kak..husna perasan kak mcm slalu sgt skit kpala..smoga cpat smbuh ye..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...