Tuesday, May 14, 2013

Cerita makan-makan

Salam..

Haishh sendu betul rasanya blog aku sekarang ni. Kemain malas nak bercerita. Kalau gi bw pon aku just baca je. Nak komen tu jarang2 sgt. Hormon mak buyung memang gitu kot awal2 ni. Ni pun walaupun dah 4 bulan still selera tu tak mai lagi. Masih byk benda yang buat aku meloya. Kalau terasa nak masak pun semua masakan aku tak letak bawang. Hahaha kau boleh? Aku boleh je makan benda xde bawang. Suami akupun redho jelah. Nasib baik memang sedap..hehe..

Cerita pasal mengundi, xde apa yang special pun. Same je mcm org lain. cumanya aku ngelat xpayah beratur terus potong queue. Wanita mengandung diberi keutamaan ye..hehe. Berbalik pada tajuk entry just nak share gambar masa gi makan kat TCRS dgn Pizza Hut. Aku ni jaranggggg sgt keluar mkn sbb tekak tak selerakan tp kadang2 tu terasa nak makan sesuatu. Masa ni awal bulan 4 haritu teringin nak makan nasi ayam chicken rice shop. So pergilah ke sana.

Amik set utk 2 org. Masa ni ada menu ayam berlado tu tp sbb aku tak suka sambal so kami xamiklah. Lagipun sambal mcm xkena mkn dgn nasi ayam.
Kasyah yang ceria sbb dapat keluar gi jalan. Kesian jugak kat dia sbb jarang dpt keluar.
Nasib baik haritu die behave. Nak duduk dlm high chair tu and makan betul2.

Yang ni pulak hujung bulan lepas. Tekak terasa nak makan pizza so ke pizzalah kami. Try pizza yang baru ni. Nasib baik xde bawang..hehe
Tempura udang tidak dilupa sbb ni feveret aku masa pregnant kali ni. Suka makan benda bergoreng.

Set spageti carbonara utk Kasyah. Yang ni aku tak berapa suka sbb byk bawang..huhuhu. Tapi sebenarnya sedap je cuma hormon skrg mmg anti dgn bawang.
My baby.

Itu je nak cerita..hehe.

daaaaaaaaaa...... Doakan aku rajin berblog balik eh lepas ni.. 

14 Magic Words:

Kniedaz said...

Alamak...lapar jadinya tengok gambar makanan ni

Love Razila said...

HEHEHE xperlah..memang gitulah hormon orang ngandung kureng suka berblog =)

Chaiyokk my fren, kuat kan semangat berblogging k.

Cik Puan Rara said...

nasib baru lepas lunch.so xlapar sgt tgk makanan.hehe

rosyanieza ainaa said...

nakkkk jugakkkk :( menyesal bukak entry ni . semua gamba makanann :( tgah lapar nii :))

nuyui a.k.a miss YUI said...

telan ayaq liuq jela tgk..huhuh

Rara Nasiha said...

Pizza tu menggoda betul la. Sungguh.

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

ermmm terliur ngan Tempura udang tu sedapnyer...

comey kasyah tengah minum air aper tu...

Wak Gelas™ said...

sodappnyer piza tuu.,ehHHee

FiZ said...

haihh..sama la sy kak...sendu je blog tu...nak update tapi tak terhpdate pun..huhu

husna zahidi said...

woahh..sedapnyaa..
terliur malam2 gini kak oii..=D

semoga cepat ada semangat kembali nak update blog..hehe..

Rin Maira said...

dapnyaa nasi ayam tu........tp incik somi kureng makan nasi ayam ni...huhuh

Noor Atikah Ramli said...

nnt check kt sini ye :)

http://www.nooratikahramli.com/2013/05/top-commentors-free-gift.html

AHMAD AFIQ said...

sedap nyer piza tooo

Ann Ishak said...

nampak aje mata mama, makanan tu ada bawang ke tidak ek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...