Monday, July 8, 2013

Aduiiii....

Salam minggu baru...

Ape ke heinye aku ni letak tajuk adui adui ni? mau taknye, badan teman ni sakit bebeno. Rasa mcm tak boleh bangun pun ade... Semalam sebenarnya aku ni keje. Keje dari pagi kul 6 kuar rumah sampai kul 6.30 ptg baru balik umah. Huii memang penatler jawabnya.

Ingat nak mc pagi ni tp bila fikir2 keje yang perlu dibereskan, gagahkan jugak badan ni bangun pagi tadi.. tapi sakitnye badan ni tuhan je yang tau....

So pagi tadi dah siap keje, skrg mls nak buat keje lain. Nak rileks sesaja...

Daaaa

p/s:nak update blog pun penat..huhu

1 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

jg dri bek2 kak..

yui dah pos isnin.. lau tak sedap bgth tau.. sbb baru buat..hihiih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...