Tuesday, July 9, 2013

Buffet Ramadhan 2013 - Kuala Lumpur

Salam semua..

Seperti biasa bila dah masuk bulan Ramadhan ni, pasti ada yang tercari2 tempat nak buka puasa, Bagi sesetengah orang, buffet puasa adalah sesuatu yang mereka tunggu-tunggu. Untuk aku sendiri, tahun ni no buffet ramadhan since keadaan aku yang tak berapa lalu nak makan and tak boleh makan banyak. Tapi kalau ada yang nak belanja, gua no hal je..hehehe. Rasa tak lengkap pulak kalau aku tak share sedikit info tentang buffet ramadhan area kuala lumpur ni. Ini antara yang dapat aku compilekan... Korang boleh click pada gambar or klik pada link yang dah aku sediakan untuk info lanjut. Yang takde link tu, korang boleh call nombor yang tertera pada gambar. Selamat menjamu selera...















8 Magic Words:

ieda immi said...

wahh banyak pilihan buffet ramadhan nie .. hurmm tapi payah lah , kalau boleh x nak tinggal tarawih kan ;)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhh banyak sungguh info nie.. bagus2... tq...

lieyalatif said...

wahh pencinta buffet ramadhan mesti dah jeling2 ni suke ni heheheeheh...

lieya dah book satu dah...tu pun sebab plan berbuka puase ramai2 ngan geng2 kamcing.....dasat tuu book sebelum puase lagi hah heheeheheh

salam ramadhan utk anne sekeluarga...semoga ramadhan kalini memberi keberkatan kepada kite dan kite mendapat rahmat dari NYA...in sha Allah.....

Kesuma Angsana said...

ingat nak jimat lah taun ni hehehe... selamat menjalani ibadah puasa dan mudah2an amalan kita diterima Allah swt hendaknyer !

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa berpino mater nengok buffet ramadhan ni...tinggal pilih jer nak yang manerkan...

selamat menjalani ibadah puasa …..

Love Razila said...

Wow...istana bambu pon ada buffet ramadhan, terbaiklah. Cerah nk pergi sana ni. Kikiki. Tq for sharing.

LYAfrina said...

waa..byknyer..atas cruise pon ade....

LYAfrina said...

salam ramadhan dr lya sekeluarga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...