Tuesday, September 3, 2013

Rezeki jangan ditolak.

Salam...

Cerita fresh ni. Bukan cerita minggu lepas, bukan juga cerita semalam tapi ni cerita lunch tadi.. hehe gigih tak aku? Tadi masa lunch bos aku bawa gi makan. Dah lama dah bos tak belanja makan. Last bulan 5 haritu. Ni barulah die belanje lagi. Jumaat ni pun ada makan2 jugak. Tapi kat rumah bos besar. Die nak balik negara die so die buatlah makan2. Jadi, mana tempat aku makan tadi? Aku pergi makan kat Ben's je kat Pavilion tu. Teringin pulak nak makan spageti carbonara dgn apple crumble.

Inilah carbonara aku. Hari ni macam kurang masin sikitlah. Ke tekak aku je yang rasa mcm tu? Entah. Tak kesahlah yang penting habis..hehe

Ni menu kawan aku. Spageti ntah apa nama. pomodolo ke pomobolo ke yang penting ada lo lo lo la kat belakang die.

Me and my fren. Kami kerja sama2 under education. Aku buat untuk undergraduate die buat postgraduate. Segala perubahan dlm sistem pendidikan Malaysia kitorang kena alert sbb nak kena bagitau bos.

Hah nilah bos aku? Ensem tak? Tak boleh ngurat eh sbb die dah kawen. Ada lagi officer2 yg ensem kat ofis aku ni.. Tapi sayang semuapun tak available..hahaha. Bos aku ni teliti bab2 keje tp die tak kedekut. Kalo bos lama buat keje cincai je tp kedekutnye ya ampun..

Lepas makan main dish kami amik apple crumble tp lupa nak amik gambar sbb dah terkam dulu. Sedap sgt okay apple crumble kat Ben's ni. Boleh mengigau dibuatnye..huhu.

Bos, lepas I bersalin, belanja lagi eh??

p/s:Perut kenyang mata mengantuk.

9 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah byk untunglaaa...hihihi

Zee Suhaini said...

nampak sedap anne tapi akak lebih duka yang jenis lo lo lo tu..hehe..sebab tak muak..apple crumble memang sodap la kan..

Qhaifa Nur said...

baiknya bos belanja makan...
lagi rajin nak buat kerja ni...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

meleleh nengok carbonara tu sedap nyer mak aih...belum penah try lagik kat bens ni nak try gak la...

lieyalatif said...

e'eh betul laa...hensem bos tuh...auwwww...

lieyalatif said...

e'eh betul laa...hensem bos tuh...auwwww...

nanakimie said...

banyak jugak tu portion dia,kalau nana jenuh nak abes benda xbiasa makan,heee....mi kari ke boleh jugak nak perabeh:)

LYAfrina said...

alhamdulillah

mrs adam said...

terus terliur tengok carbonara tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...