Monday, December 23, 2013

I miss my baby..

Salam Isnin...salam minggu baru..

Hari ni mood sedih sayu.. Aku rindu giler kat anak dara aku tu.. Malam tadi susah betul nak lelapkan mata sbb dok fikir apalah anak aku buat. Menangis ke die? Okay ke tak? Macam2lah fikir. Aku rasa sampai kul 1 lebih masih xboleh lelap. Tapi aku pejam jer mata sbb nak paksa tidor. Xtido kang payah pulak aku nak bangun gi keje... Pagi tadipun aku bangun awal sbb nak perah susu. Walaupun ngantuk tapi demi anak tetap gagahkan diri bangun jugak..

Ermm okaylah. Xde mood nak citer lelebih takut ayer mata meleleh.

Daaaaa...

p/s: Untuk hiburkan hati, malam ni nak gi karaoke. Aci?

5 Magic Words:

Love Razila said...

HEHEHEHE...sabarlah, dugaan tu. Mak forever jaga ke nanti???

aTieYusof Family said...

Dugaan kan bila berjauhan dgn anak ni..sy dah pernah rasa..aduh! mmg nak keja pun tak semangat...sabar ye..

lieyalatif said...

aduh bab berpisah ngan anak mmg buat jiwa tak tenteram...kuatkan semangat key dear.....

husna zahidi said...

suci kenapa kak?? =(

nanakimie said...

kasih mama,huhu.... takpa baby suci baik2 je tu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...