Tuesday, December 10, 2013

Selamat bekerja

Salam

Bersiaran dari ofis. Hari ni dah masuk hari kedua aku bekerja. Semalam mmg xsempat nak jenguk blog sbb masuk2 je ofis bos terus bagi bom keje. Minggu depan ada interviewlah, call studentlah, result scholarship keluarlah, itulah inilah. Dah ler mood nak buat kerje tu tak berapa nak ada. Alih2 masuk ofis banyak pulak kejenya... huhuhu

Apa nak cerita ye? Suci dah 51 hari hari ni. Buat masa skrg mak aku jaga. Aku import mak aku tinggal umah aku 2 minggu. Kesian pulak nak tinggal Suci yg belum pun 2 bulan tu gitu je. Kalau bawa balik sini at least malam2 boleh tido dgn aku. Lagipun Suci kuat menyusu. Tapi lepas 2 minggu terpaksa jugak tinggalkan kat kampung. Kami masih lagi cari taska untuk Suci. Perasaan memang bercampur baur. Nak hantar kat orang ke nak hantar taska. Ada pros and cons dua2 tu. Huh entahlah. Pening.

Ermm tetiba xde idea nak cerita apa. Nantilah2 sambung. Daaaaaaaa...

p/s:weekend ni kena keje. Kalau xnak keje boleh tak bos?

5 Magic Words:

Rizziela said...

sedihnya nak tinggal bb...tp nak buat mcm mana

- said...

keh keh... tak sempat nak tarik mood keje.. dah dapat keje bertimbun yerk..hehehe

Love Razila said...

Anne...awalnya dah masuk kerja...owh yer arr awak cuti awal kan...xperlah, happy kerja for you dear =)

aTieYusof Family said...

memang sedih nak tinggal anak klu permulaan kan?.. perasaan tu akan bercampur baur..huhu

nanakimie said...

moga pengasuh suci satu hari nanti dapat jaga suci dengan baik......amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...