Wednesday, January 22, 2014

Amboi mak sibuknyer...

Salam..

Dah hari rabu dah weh... Baru la ni sempat nak jenguk blog, belek2 fikir nak up entry apa..hehe. Dua hari ni aku busy bebeno. Semalam most of the time aku xde kat ofis. Ada kat ofis pun untuk uruskan interview calon biasiswa. Lepas tu keluar balik. Bayangkan aku ni duduk putrajaya. So pagi tu travel dari putrajaya ke KL pastu ke Putrajaya pastu balik KL pastu keluar lg ke putrajaya pastu balik KL balik and balik ke putrajaya semula. Hadoi berapa banyak kali ulang alik daaa... Balik umah terus lepak. Dah ler sepanjang hari berhigh heel. Aku ni dah ler jrg2 pakai kasut sbb selalunye berselipar. Tp sbb smlm nak meeting dgn JPA dan KKM so pakailah kasut. Xkan nak pakai selipar pulak. Tapi sudahnye balik umah kaki xboleh pijak lantai.. Sakit giler.. Malam tadi makan pun tak sbb tak selera sbb penat sgt.

Esok dan jumaat aku akan cuti. Esok aku akan undergo satu operation. Apa dan di mana nnti aku citer ye. Doakan semuanya berjalan lancar dan aku selamat..huhu.

p/s: Hari ni baru nak berdebor.. Sblm ni okay jek..huhu

5 Magic Words:

babYpose said...

Salam, semoga selamat semua, InshaAllah. Take care

JunAina said...

Walaupun dok berulang dengan kereta memanglah sangat penat, akak memang dah tak pakai kasut bertumit sekarang...

Akak doakan semuanya selamat...cepat sembuh ye...

Cho Zila said...

boleh bayangkan.. memang letih sesangat.. fizikal dan mindakan..
akak doakan semuanya akan selamatler esok.. moga Allah permudahkan segalanya...

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga baik2 hndknya..aminn

aTieYusof Family said...

Penatnya dok ulang alik tu...
apa pun moga semua urusan di permudahkan ye..amin! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...