Tuesday, February 4, 2014

Mini pretzel yang ohsem. Mari pakat beli ramai-ramai.

Ini sticky post... Entry baru sila scroll ke bawah.

Salam...

Siapa ingat aku pernah share pasal mini pretzel kat blog aku ni dulu? Masa tu ramai jugaklah yang tanya mana nak dapatkan mini pretzel tu. Jadinya sekarang ni ada berita baik buat korang yang teringin nak rasa mini pretzel tu.. Korang boleh order dgn aku... Yay.. Happy tak? Happykan.. Haha sendiri tanya sendiri jawab..sedih..kihkihkih.

Mini pretzel N Bretzel yang sangat sedap ni didatangkan dalam pelbagai perisa. Ada coklat, apple, mint, honey dew, lemon, orange, butterscotch, strawbery dan blueberry. Ianya cruncy yang membuatkan anda tak boleh berhenti mengunyahnya. Rasa mini pretzel ni adalah lemak lemak masin bercampur manis dari coklat pelbagai perisa itu. Memang terbaik!

Mini pretzel ni datang dalam 3 jenis bekas iaitu besar, medium dan kecil. Yang dalam gambar ni bekas medium mengandungi 48 biji pretzel. Perisa yang terdapat dalam gambar ini adalah strawbery, butterscotch, coklat, orange, mint dan lemon. Tiada dlm gambar apple, honey dew dan blueberry.

Mini pretzel ni adalah produk bumiputra yang dijamin halal. Sila2 jangan malu jangan segan untuk order supaya korang tak ngences lagi..


Anda boleh order sekarang dan in sha Allah, barang akan di pos selepas raya cina. Sila bagi masa seminggu untuk kami prepare order anda. Buat masa ni cuma ada balang medium saja. Untuk order balang besar dan kecil akan diberitahu kemudian. Sebagai promosi pengenalan, aku buat harga promo. Hanya RM27 sahaja untuk balang medium. Harga tidak termasuk pos. Sila tambah RM7 sebagai pos ya. Berminat nak order? Boleh sms aku di talian 019-712 5977 ataupun pm di fb aku Anne Raini. Nak whatsapp pon boleh di 0129082606. Tapi harap maklum kalau aku lmbt balas tu faham2lah bahawasanya anak aku suka sgt main tepon dan tab aku tu. So selalunya kena tgu die xnak main baru boleh guna.

Mari pakat order ramai-ramai. In Sha Allah tak rugi. Memang enak. U can't stop munching it.



10 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

nak freeee..

bolehlaaaa..

leh promote.. kui2..

good luck kak.

nana kimie said...

tak pernah try lagi,wah ada perisa mint jugak,bestnya!

LYAfrina said...

waaa,, mmesti sedap ni..
nak cuba gak la..nanti lya wasap ye

Kesuma Angsana said...

amboi cam sedap je ni !

❤Kamsiah❤ said...

semuanya nampak sangat sedap..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

nyum2 sodap nih...

Cik Puan Rara said...

sodap nehhh..adik ipar rara selalu berbalang2 beli.

AIN & KEDAI KAKAK said...

Assalam..nak tanya..balang pretzels tu boleh beli kat mana? Tq

Kamalia binti Arsat said...

Assalamualaikum nak tanya mana saya boleh dapat balang macamni?

AnneRaini said...

yg tanya pasal balang tu, sy xtau beli kat mana sbb sy ni amik dari org bukan buat sendiri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...