Thursday, February 27, 2014

Kena rasuk ke apa?

Ya ampunnnnnnn... Setan malas manalah yang dah merasuk aku ni? Kemmahhin malas nak berblog skrg. Aritu lepas up entry kenduri Suci, dah semangat dah nak citer pasal jalan2 Melaka. Alih2 esoknye jadi tak rajin pulak. Hadoiii.. Lepas tu aku BW baca jer. Nak komen pun ikut mood. Ada yg aku komen, ada yang tak.

Yang benonyer pun macam2 berlaku dalam this few weeks. Tak perlulah aku share semuanyakan. Yang pasti memang betul2 buat mood tunggang terbalik. Bercampur baur perasaan. Nak nangis ke nak ketawa? Nak kata benda tu menyedihkan, rasa mcam kelakar pon ye. Nak kata kelakar, rasa nak menangis pun ye. Yang penting..haih! Mengeluh jer yang aku boleh buat. Tabahlah hati weh.

Cuma dalam ujian yang datang ada terselit kenikmatan. Bab menyakitkan hati tu, kita buat2 donno je. Tak boleh buat apa pun. Yang penting, bulan 3 ni Suci dah start duduk dgn aku. Yayyyyy tak payah nak rindu2 lagi. Kami dah jumpe pengasuh yang boleh jaga Suci. In sha Allah, pengasuh ni baik dan menyenangkan hati. Tawakkal Suci akan baik2 saja. Tak payahlah aku berulang alik tetiap minggu balik Segamat. Dah ler penat drive, duit pun keluar macam air. Cuma mak bapak aku jerlah sedih sikit. Yerlah dah 4 bulan Suci kat kg. Hari2 mak bapak aku ngulit Suci. Gomol die pagi petang siang malam. Alih2 dah xde budak nak digomol. Huhuhu.

Layan jerlah gambar my precious ni. Gambar sebulan lepas. Banyak benda nak cerita ni weh. Blog pun dah sendu jer... Sesendu hati tuannya..huwarghhh awat jadi lagu ni... Cek nak rajin berblog balik.

p/s: Stress.

3 Magic Words:

mrs adam said...

common anne,jgn sendukan blog awak.hehe.ok la tu suci akan jd org putrajaya pulak,hihihi

Kenari Putih said...

hihihi... thn bau 2014 masih muda lagi.. hehe.. masih boleh gegar 2014, aktifkan dirimu.. hehe

bkbtp said...

geramnyer ngan suci nih pipi tembam rasa nak cubit pipi gebu dia nih...abang kasyah dah besar...peace...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...