Tuesday, February 11, 2014

Nak minta tolong...

... cari mood nak berblog aku ni hilang ntah ke mana???huhuhu

Salam..

Weh korang, aku rindu kat korang. Seriusly malas betul nak update blog lately. Tengokler aku bg entry WW jer. Tolong ler cari mood aku hilang ntah ke mana.. Kena culik ke, lari dari rumah ker, akupun tak tahu. Kang kalo aku repot polis kang, polis kate aku gila..huahuahua. Nak aku iklankan soh orang caripun payah jugak sbb mood aku ni aku sendiri tak tahu bentuk die mcm mana. Ntah bulat ker, bersegi ke, kotak ke, heart shape ke, mmg aku tak tahu.

Err korang kalo jumpa bgtau aku eh.

Daaaaaa...

P/s: Entry mengarut buat warm up...hihihi

8 Magic Words:

lieyalatif said...

kehkehkeh...lieya pun kalo mood tu ilang mau berhari2 gak nak cari hahaahahah

Zee Suhaini said...

semangat skit anne..
maybe suci dah bolot mood mama dier kot..hehehehehe

- said...

kalau mood hilang..mmg lambat nak jumpa balik mood tu...huhuhuhu

Kazman / Sue said...

sama la jugak... heee2x...

Cik Puan Rara said...

rara pulak bukan malas.tpp xde masa.hehehe

FiZ said...

Chaiyok!bersemangatlah!

Saya pun tengah nak cuba merajinkan diri ni.huhu

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Hehe sabo jerla...biasa la tu mood hilang...kena cari semangat dulu tu...rilek nanti dah ok br boleh update entry lelaju k....

nana kimie said...

haaaa..nana tau.baby suci yg bagi hilang mood mama nak berblog...kan baby kan^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...