Monday, March 10, 2014

Doa buat MH370

Salam....

Sekarang kite semua sedang menunggu dengan penuh debar apa nasib kapal MAS MH370. Kehilangan yang penuh misteri. Tiada apa yang dapat kita lakukan selain layangan doa semoga kapal itu dpt dijumpai dan berlaku keajaiban agar semuanya selamat. Sesungguhnya hanya Allah yang maha mengetahui...

#prayforMH370

Okay tukar tune...just nak bgtau aku skrg ni on mc smpi hari rabu.. Seminggu hokeh I mc. Since last thursday. So cerita jalan2 melaka kite hold kejap sbb gmbr kat komputer opis. Kat umah ni aku malas nk on laptop. Ni pun update guna note saje.

Kenapa aku mc nnti aku cerita. Okaylah, in sha Allah ada masa aku jejak korang ye...


Daaaaaaaaa

4 Magic Words:

Love Razila said...

Panjang MC tu...terjatuh ker??

nuyui a.k.a miss YUI said...

sama2 kt trs berdoa..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

sama kita doakan moga mudahkanlah pesawat MAS MH370 dapat dijumpai
dan

Semoga Allah permudahkan untuk ditemukan mereka semua dalam apa jua keadaan pun…

FiZ said...

semoga cepat sihat kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...