Monday, March 17, 2014

Kerja kerja kerja

Salam...

Ya ampun... Busynyer aku sampai nak jengah2 blog pun tak sempat. Sorry kawan2 kalo agak lama tak menziarah korang. Rindu sgt nak BW sambil santai2 baca entry tp tak berkesempatan nak buat. Sejak naik kerja last week lepas MC seminggu, menimbun keje nak kena buat. Mana nak cover kerja orang yang bercuti, mana nak buat kerja sendiri, mana lagi kerja tetiba yang bos bagi.. Sampai akupun dah naik semput nak melayan kerja ni. Jumaat lepas pun aku terpaksa OT dek nak menyiapkan kerja yang bos bagi. 3 minit aku nak calloo tetibe je bos kata, tolong buat skrg. Jangan balik selagi tak siap. Hampeh betul. Xmemasal aku terstuck di dalam jem sejam setengah dek kerana keluar opis lambat. Mencik. Ni pun bos dah pesan suruh buat translation mesti siap hari ni tp yg bestnye die terlupa nak bagi artikel tu sblm die keluar tadi. Hope die balik opis lambat and aku boleh cabut balik umah kul 4.30 nnti.

Hari sabtu hari tu aku kena kerja jaga booth Education Fair kat KLCC. Dahla Jumaat balik lmbt, Sabtu keje lagi. Produktif betul aku. Tapi penat weh. Letih mulut aku ni. Nasib baik orang tak ramai sgt dan ada juga masa nak regang2 kaki dan pinggang.

Our booth on that day.

Beria aku memberi penerangan dgn harapan budak kat depan aku ni faham...Kalo ko tak faham jugak, mungkin akak tercakap tamil hari tu..huhuhu

Gambar diambil semasa kami sedang busy sahaja.. Bila dah nak pukul 5 dah mula tak ramai dan kami bergosip sesama sendiri. Ye aku bergosip dgn bos aku ngutuk bos lagi satu yang asik bagi aku keje tu..huahuahua... Bos akupun tak suka kat die hokeh. hahaha.

Entry jalan2 Melaka esoklah aku sambung.. Kalau tak banyak kerjalah. Hari ni tetibe nak membebel pasal keje.. Huhu.

Daaaaaaaaa..

p/s: Mood rindu kat Suci sbb pagi tadi mak aku ambil bawa die balik kampung... Mama rinduuuuuu

2 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hai kakak yg bz..kui2..

lieyalatif said...

fuhh boleh lieya bayangkan betapa byknye keje lepas seminggu tak masuk opis....mmg byk nak kene kejar tu...takpe2 wat mane yg penting dulu...bw ni nanti2 bile dah settle pun boleh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...