Wednesday, May 7, 2014

Mama, Along Hensem.

Salam..

Just a quick update.. Buat yg merindui Kasyah...Ala2 wordless gituh..

Kasyah lumur bedak kat muka dah macam tepung gomak tapi claim diri sendiri hensem.. Hadoi xleh belah.

'Mama, along dah hensem.' sambil sengih2 macam kerang busuk. Yelah nak oii.. hensem sangat anak mama ni...

Oh ya pasal pengasuh tu, skrg ni ada makcik baru jaga Suci. Kawan makcik yg jaga Kasyah dulu. Rupanya geng2 pengasuh yg makcik2 ni mmg dah lama dengar pasal pengasuh muda2 yg letakbyk syarat nak jaga budak. Sampai diorg pun pelik sbb budak memanglah nangis.. Tapi kata makcik yg jaga Suci skrg, Suci xmeragam pun. Elok je duduk dgn die. Huhu so skrg ko rasa kenapa anak aku nangis beria bak kata pengasuh hampeh tu???? Sbb anak aku can smell something fishy..haha..

Daaaaaaa

p/s:Tekak sakit, kepala sakit, rahang sakit, mata pun berpinar je ni... janganlah demam. I is banyak keje lagi..huhu

7 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo handsome boyy...

Rizziela said...

putihnya dia

lieyalatif said...

lega dah jumpe pengasuh yg ok kan...mmg tu laa dilema terbesar utk ibu bekerjaya mcm kita nih...

aTieYusof Family said...

hahaha...hensem Kasyah! suka tempek bedak ye... ermm! sabar je lahkan klu bab-bab pengasuh ni.. mmg buat geram kekadang...

husna zahidi said...

hahaha..lawaklah kasyah nih..:p

lega dengar suci dah ada pengasuh baru..:)

Fai CeritaCinta said...

amboiii dah pndai bergaya kasyah sekarang.. kemain lgi ea..

nana kimie said...

hihi..pon hensem kan kasyah^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...