Tuesday, May 20, 2014

Mr. Kabab & Briyani

Ini cerita bulan lepas...huahuahua..

Bulan lepas, ada hari tu aku terasa macam nak makan sangat nasi Arab. Husband okay jer sbb die tahu kalau aku yang ajak maknanya aku yang belanja.. So tanpa lengah, kami gi makan kat Mr. Kabab & Briyani. Dekat je dengan umah aku. Kalau dari umah aku mmg boleh nmpk kedai tu bukak ke tak. Malas nak gi jauh2 sebab bagi kami nasi Arab kat sini mmg sedap. Masa makan tu husband kata tak puas, makanya dapat gaji kami gi makan kat sini lagi. Hambek ko, sebulan 2 kali makan nasi arab.

Ini menu pilihan aku. Aku suka nasi mandy so aku pilih mendy rice with beef sheesh kebab. Harga Rm15 kalau tak silap. Aku suka kebab die sbb sedap sgt. Kebab tu boleh mkn 2 org sbb byk.

Ini lak menu husband. Briyani rice with kabsa lamb. Harga Rm19 kot. Aku lupalah. Yang ni pon sedap. Daging kambing ni lembut je.

Suci muka boring..hehe. tengok org makan tapi die tak boleh makan.


ini pulak menu makan kali kedua. Aku nak try roti puri die. Erm sedap jugak. Eh, makan kat sini sedap2lah. Aku pernah order burger utk Kasyah pun sedap tau.

Yang ni pulak kuah dal untuk puri. Sedap jugak. Pekat gitu. 

Yang ni nasi briyani kosong untuk Kasyah. Tapi sebenarnya husband tak cukup sepinggan sbb order dua pinggan..Kasyah makan separuh je. Lagi separuh dielah habiskan.

Itu jelah nak citer. Sape2 nak makan kat sini bolehlah dtg ke Presint 15 Putrajaya. Sedap di tekak aku.

Daaaaaa...

p/s: Semalam tengok Godzilla. Satu je yang kurang dalam citer itu iaitu takde Ultraman. Huahuahua.. Kalau ade Ultraman, kompem best..hahahaha...Kalau rajin aku buat review.

9 Magic Words:

ct cheery said...

wahhh!!!sedapnyer..dah la puasa ni

Zee Suhaini said...

anne muka lain sangat tak pakai spek..
pernah ajak laki masok sini tapi takmo dier layan..ada yang kata lamb pizza sini sedap..

Cik Puan Rara said...

sedapnyaaa! bila lah dpt mkn ni.

FiZ said...

ok...saya dah lapar ni...adehh

aTieYusof Family said...

wahhh! sedapp! tak pernah try lagi nasi Arab.. bila ntah nak makan..hehe.. ohh Suci yg makin comell... :)

nana kimie said...

sedapnya kak....terliur tengok;') nasi arab saba nana duk teringin pon tak dapat lagi ni,huhu....

aTieYusof Family said...

Lawat Kasyah & Suci...:)

Kesuma Angsana said...

nampak cam sedap , leh cubalah nanti !

husna zahidi said...

tak pernah lg cuba makan nasi arab..roti arab je rajin bedal..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...