Tuesday, June 10, 2014

Semalam cuti hari ni malas keje

Hallu hallu....

Semalam i cuti uols... Cuti tak memasal dek kerana anak daraku nan seorang itu demam pulak. Memula ingatkan demam biasa je tp malam hari ahad tu kami bawa ke klinik sbb ubat demam die memang dah habis. Bila doc cek rupanya kat tekak die ada 3 ketul ulser.. Patutler beria2 xnak makan dan asik merengek je. Sakit tekak rupanya. So semalam mama amiklah cuti sbb kesian nak tinggalkan die kat taska. Suci asik merengek jek, kalau hntr taska xdenye pengasuh tu nak kelek die sepanjang masa.

Muka budak kuat merengek. Memang pagi semalam asik bergantung jerlah dgn mamanya. Letak je menangis. Mama layankan jerlah. Orang sakitkan. Kite yang dah tua ni pun kalo kena ulser rasa sakit inikan die yang kecik tu. Makan pun aku cuma bagi nestum cair dalam botol. Kalau makan keras2 mcm bubur tu mmg die tak nak.

Hari ni terpaksa juga hantar kat taska. Tapi demam die mmg dah kebahlah cuma sakit tekak tu ada lagi. Hope Suci okaylah hari ni. Mama pulak yang malas nak buat keje. Dari pagi sampai sekarang satu keje pun aku tak buat lg. Huishhh malasnya...

Okaylah, tetiba nak sambung taip pun malas..

daaaaaa....

p/s; malaslah nak taip.

5 Magic Words:

aTieYusof Family said...

alo..lo..lo..c comel ni demam ker? moga cepat sembuh Suci syg..ulser mmg sakit lah..klu sy kena pun tak selesa langsung...huhu

FiZ said...

kesiannya kat suci.moga dia cepat sembuh kak.in sha Allah.

Zee Suhaini said...

ulser memang sakit la anne..kita pon tak tahan ni kan pulak budak..debab dah suci..

zee pon mc semalam..malas lak rasa ni haa..

LYAfrina said...

olo..ciannya dia..moga cpt sembuh ye si comel..

mmg la..klo cuti j..nak start keje balik agak azab skit.. hehe

aTieYusof Family said...

Suci dah sihat??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...