Friday, July 18, 2014

MH17

Salam 20 Ramadhan...

Ya Allah sayunya hati hari ni... Berita yang sangat mengejutkan buat seluruh dunia terutamanya rakyat Malaysia bila pesawat MAS MH17 ditembak dan terhempas di Ukraine.  No one is survive. Sedihnya... Tak tahu nak cakap macam mana. Seriusly tak tahu. Tak tercapai akal aku ni. Rasa nak menangis. Korang pon rasa yang sama kan. #prayforMH17

Dua hari rabu dan khamis, aku demam panas. Hampir nak cecah 40 darjah celcius. Gigilnye tak tahu nak gambarkan. Alhamdulillah hari ni dah mampu nak bekerja. Datang kerja, dapat pulak berita tak gembira. Haduilah...dugaan ramadhan. Biarkanlah mereka. Kite dengan cara kite. Nasib kite tak sama.

Ya Allah, permudahkanlah.

p/s: Tak mampu tangan untuk menaip..

4 Magic Words:

aTieYusof Family said...

Memang tak terjangka.. sedih yg teramat.. ujian bertimpa buat Malaysia.. salam Takziah buat semua keluarga yg terlibat. Al-Fatihah..
Jumaat yg suram..

LYAfrina said...

al-fatihah buat y b'agama islam
serius sedih n tkejut...'
ujian buat rakyat malaysia..

AnneRaini said...

kan atie, sedih lah.

AnneRaini said...

ujian untuk kite bersatu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...