Friday, August 29, 2014

Selfie sat sambil borak2.

Assalamualaikum..

Sana sini orang dok selfie. Baruler skrg org sibuk2 dgn selfie ni.. Padahal dulu2 pun amik gak gambar sendiri..tapi masa tu tak panggil selfielah. hehe. Aku ni jarang nak berselfie2 ni. Amik gak tapi selalunya tak share pun kat fb ke instagram ke.. Ni sajelah nak share gambao selfie. Asik korang je.. Lepas korang, korang. Lepas tu korang lagi..hihihi.

Gambar fresh ni tau.. Gambar pagi2 sampai opis. Bukan takde kerja tapi saja ngengada. Hari ni kan, sorang lagi kawan baik aku kat opis ni akan berhenti. Bulan 8 ni 3 org tau pekerja kat sini berhenti. Yg bestnye sume geng aku.. Kali ni kawan baik time lunch sbb kami lunch sama2. Walaupun lain section tp sbb section aku xde melayu so aku lepak dgn geng2 melayu dari section lain. Lepas ni berkuranglah geng nak melepak time lunch... Sedih iolss tau..

Oh ya, hari ni bos aku pun akan balik jugak. Double sedih... Lagi sedih aku tak sempat nak beli pape untuk bagi kat dia. Sorry bos. Tapi I always in your heart kan?? hehe. Hopefully bos baru aku akan best jugak mcm bos lama. Tapikan bos baru aku ni blur sikitlah.. English die lagi hancur dari bos lama aku.. Ah payahler aku nk discuss pape dgn die nanti.. Dah mcm ayam dgn itik dah...hadoiii.

Walaupun hari ni aku bakal kehilangan rakan sekerja yang baik dan menyeronokkan tapi aku tetap maintain ceria.. Yelah sedih mmg sedih tapi hidup perlu diteruskan. Takkanlah akupun nak resign sama. Sape nak bayar duit kete aku. Ptptipu aku lagi (PTPTN ler)... Credit card, sekolah kasyah, astro.. bla bla bla...and the list goes on.. Aku tunggu laki aku jadi jutawan baru aku leh benti keje..kehkehkeh... 

Okaylah..positifkan diri... Weekend ni kite cuti 3 hari so mari balik kampung. Last balik raya haritu so kali ni dpt balik lg. Sementara husband aku belum start semester baru ni, baiklah balik. Nanti kang kalo die dah start kelas, 2-3 bulan baru dpt balik..

Daaaaa...

p/s: Teringin nak shopping tp duit tak banyak..ah caner???

2 Magic Words:

LYAfrina said...

Hehe..
Lya slalu selfie.. tp simpan dlm fon je.. malu nk up kt ig/fb.. tp sesekali up jgk kt ig... kdg2 main selfie kt whatsapp... dgn ofismate n husband.. hehe

AnneRaini said...

selfie utk diri sndiri je...hehe..sekali sekala nk share xpe kot..selalu nnti org nyampah..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...