Monday, October 20, 2014

Happy birthday Khayla Suci Amanda

Assalamualaikum...

Tahun lepas pada waktu aku dh berada di wad hospital putrajaya untuk melahirkan Suci..Tepat jam 4.22 ptg aku melahirkan Suci dalam toilet...hehehe.. Harini setahun berlalu, Alhamdulillah Suci dah pon setahun..rasa mcm baru je kan..

Happy birthday sayang mama... semoga menjadi anak yang baik, muslim yang solehah, berjaya dunia akhirat. Mama sayang Suci sgt2. Suci anak yang baik dan tidak banyak karenah. Kekalkan momentum tu ye nak. Hadiah besday kite dua2 tak sihat..hahaha..

Sayang mama niii...

Suci masih breastfeed lg tp kat umah jela..kat taska minum susu lembu..hehe

Masih tak pandai jalan..Suci ni serba serbi lambat..keluar pon lambat..huhu

Gigi 4 btg tp 1 je kat bawah..3 atas..acaner tu...hihihi


P/s: aku mc hari ni..semlm demam teruk harini kpla ting tong lg..Suci pon tak sihat..jangkit aku ler tu...

5 Magic Words:

nuyui a.k.a miss YUI said...

selamat hari lahir suci syg..

wah kt kongsi bulan ye syg..mehmeh..

aTieYusof Family said...

alo..lo...lo.. Happy birthday Suci..moga membesar jadi anak solehah ya..penyejuk hati Ibu & ayah..amin!..
moga cepat sembuh anne & Suci...

Fai CeritaCinta said...

happy birthday suci.. dah pandai ape dah ni?? :-)

adarnadzmie said...

alaaaa comel sgt besday girl nihh....:)
hepi belated besday to khayla....be good girl ok....

husna zahidi said...

lah cepatnya besar.. kejap je dah setahun dik suci nih..
happy birthday Suci!! dah besar nnti dgr ckp ibu ayah ea..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...