Wednesday, November 5, 2014

Amelina is back.

Assalamualaikum...

Weh aku suka ni...Dengar2nye penyanyi Amelina Ah Ah tu nak buat come back.. Wah saya suka saya suka... Aku ni nak kata peminat tegar Amelina tu taklah jugak tapi aku suka giler lagu2 dangdut die.. Lagu wajib nyanyilah kalo gi karaoke. Syok woo nyanyi lagu Amelina ni sebab lagu die best. Walaupun dangdut tapi lagu die tak over. Dangdut high class gitu. Aku rasa die je penyanyi dangdut yang nampak classy sikit nak banding penyanyi lain yang buat dangdut nampak murahan.



Aku tak nak tau citer kontroversi die walaupun memang aku tau tapi kalu betul die nak buat comeback, silakan buat lagu best2. Aku nak lagu yang setaraf dgn Rindu, Asyik, Yang Indah Yang Hangat, Semakin rindu semakin asyik, Cinta oh cinta, Aku Jatuh Cinta, Memori daun pisang dan banyak lagilah...

To Amelina, Gud Luck!

Sumber Berita Harian

9 Magic Words:

- said...

ermmm bukan dia dah pakai tudung ke? hmmm... moon salah org kot...

Amanda Suria said...

Uik...biar betul ni....thats good..dah lama pun dia menghilang...

LYAfrina said...

kita goyangggg .. haha

nadia mansor said...

lagu amalina ni memang tiptop dulu :) suka jugak..

Tihara said...

rasanya amelina sebelum ni bertudung..
ape cerita dia sekarang yerk

AnneRaini said...

memang ramai ingat die dah pakai tudung tp sebenarnya die pakai tudung dulu sbb taknak orang kenal die... So bila pakai pun tak ikhlas, senanglah tudung nak terbang balik..huhuhu..

Kesuma Angsana said...

oh amalina ni... apa kes dier dulu tu ha cam ingat2 lupa lah

aTieYusof Family said...

Semua lagu Amelina sy minat gak.. merdu suara dia.. :)

husna zahidi said...

dangdut dulu2 mmg best.. amelina dgn iwan lpas tu mas idayu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...