Wednesday, February 18, 2015

Selamat Tahun Baru Cina


Assalamualaikum...

Just a quick update. Esok semua orang akan bercuti panjang sempena tahun baru cina. So selamat bercuti korang... Aku in sha Allah malam ni gerak balik kampung. Hope perjalanan kami lancar dan selamat tiba ke destinasi yang dituju..

Aku nak ucapkan selamat tahun baru cina 'Gong Xi Fa Cai' ataupun 'Kong Hei Fat Choy' buat semua Chinese friends aku. Yin, Wong, Jane, Siqin, Esther, Yap, Tan dan semua yang aku kenal dan kenal aku... May this Chinese New Year a prosperous new year for all..




Daaaaaaaaaa...


p/s: Nak angpau dgn limau..hehehe

3 Magic Words:

Najib Ariyan said...

Selamat Tahun Baru Cina juga... selamat tahun kambing yerr

wahida said...

weiiii, cuti lagi ke ni nok??

LYAfrina said...

Lya ct x kemana pom...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...