Tuesday, March 17, 2015

Pesta Belon Udara Panas

Assalamualaikum...

Sape pergi tgk belon udara panas haritu? Yay aku pergi aku pergi. Hahaha poyo. Actually aku bukanlah beria sgtpun nak pergi tp hari ahad tu since mak abah aku pun ada bawalah diorg pergi tengok. Diorang tak pernah pergikan apalah salahnya aku bawa. Husband aku takde sebab die ada kelas. Aku jelah yang bawa diorg. Gerak dari rumah dlm pukul 9 pagi. Saje gi awal sikit sbb malas nak bersesak2 cari parking. Itupun dah agak jauh gak aku parking.

Kasyah dari rumah dah ckp tak nak pergi tgk belon. Dia bukannya apa, penakut bebenor. Tapi dah sampaikan so dukung jelah walaupun die menangis2. Tapi lama2 die yang syok. Sibuk bercerita ckp die tgk helikopter lah belonlah itulah inilah. konon sungguh pdhl sblm tu nangis tak berlagu.. hahaha.

Budak penakut.. Tak malu dah besarpun nangis. Nasib baik ada abg aku. Kalo x sape nak dukung. Kalo aku je mmg kena cubit ah.. huhu

Masa ni tgh tgk helikopter. Nak naik tak mampu..hehe

Dapat jugak mak abah aku tgk belon panas secara live. 



Bergambar kenangan dulu. Kasyah ni mmg spoillah. Orang suruh tgk kamera die buat benda lain. Suci gak good girl. 

Kami kat sana kejap je sbb tak tahan panas giler kot. Balik tu singgah alamanda beli susu anak pastu terus balik. Lepak sampai ke malam tak keluar dah..Semalam family aku balik kg bawa sekali Kasyah dgn Suci. Cuti sekolahkan so Kasyah mmg pantang kalo atuk die ajak balik kg mmg nak ikut je. Suci pulak dah alongnya balik kg, aku suruh bawa sekali. Sebabnya khamis ni kami akan ke Kelantan hantar pengantin (Adik ipar aku tu). Nanti mak mertua aku amik family aku dgn anak2 bawa ke Kuantan. Kami dari KL terus ke Kuantan so aku amik diorg kat sana dan sama2 gerak ke Terengganu. Jumaat tu baru gerak ke Kelantan.

Kiranya skrg ni aku tgh honeymoonlah dgn husband aku..kehkehkeh. Petang ni nak gi jalan2 tgk wayang ke. Gunakan masa sepenuhnya..hihihi.

Okaylah.. daaaaaaaaa


6 Magic Words:

Zee Suhaini said...

wahhh honeymoon erk..kang dapat adik si suci..hehee
belon udara panas apenya cuaca pon panas..mau terbakar kulit..

adda syuhada said...

bestnyer..

wahida said...

bestnya dating...gunakan masa sepenuhnya berdua...

ya allah nok, aku tgk pun tahu dah, cuaca panas berdenting masa tu..huhu...

LYAfrina said...

Bestnyer...
Xpernah tgk lagi belon udara depan2 mata.
Klo duk sana cnfirm wajib terjah
.

Love Razila said...

Uik jelesnya baca. HAHAHA. Kite nak honeymoon gak tapi pakwe awal2 dah ke Terengganu OS ke sana sampai Sabtu, adeh..kene hoenystar dengan Iman jelah...2 teruna kat kg nuu. HIKHIKHIK

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam anne,
tu la pasai
kalo bawak bebudak tempat panaih2
kesian kat deme kan3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...