Thursday, May 14, 2015

I love cat.

Assalmualaikum...

Budak2 memang suka binatangkan???? Binatang paling senang nak jumpa tak payah pergi zoo adalah kucing. Kat mana2 ade je kucing. Suci ni pon kategori suka kucing. Pantang nampak mulalah menggeletis nak turun main kucing. Tapi aku pilih2 tmpt jugak nak bagi main kucing. Kalo kucing kat kedai tu nampak cam kotor je aku tak kasi die usik. Tapi kalo kucing kat lobi rumah aku ni takpe.

Sibuk nak usik kucing.. Ni kat lobi rumah aku. Selamber je duduk atas lantai gitu...

Kemain suka.... Usik-usik pastu gelak...

Alololo comel anak mama ni. Comel mcm kucing..hehehe. 

Itu je nak citer...kehkehkeh..

Daaaaaaaa

11 Magic Words:

ziana eunos said...

comel si baju merah ^_^

aTieYusof Family said...

Budak2 memang suka sgt kucing kan.. suci tu comel je main kucing...tak takut langsung kan.. abg pae tu pun geram klu nengok kucing, tapi baba dia tak bagi pelihara sbb alergik bulu..huhu

lieyalatif said...

berani anak dare ....aunty lieya ni takut cat hahaahah malu!

eima said...

booolatnye ....
budak2 mmg suka kucingkan ... tp kucing yg takut ngan aku ... adoi la

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo pnyayng suci ni..heheh

adda syuhada said...

comelnya dia....
anak sy pun suka sgt kt kucing...

wahida said...

aku pulak tak bg anak2 aku pegang kucing sebab masing2 ada semput...walaupun dorang suka sgt dgn kucing...

comelnya lah anak ko ni nok...cute giler!

nur anis said...

comelnya dia main ngan kucing...

aTieYusof Family said...

singgah Jumaat lawat Suci comel:)

Eka Tikah said...

alahai comelnya dia dengan kucing. hehe

LYAfrina said...

aunty pon love cat too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...