Monday, June 15, 2015

Buffet Ramadan 2015 - Kuala Lumpur

Assalamualaikum...

Pejam celik pejam celik dah nak puasa semula. In sha Allah andai di izin Allah, hari Khamis ni kita semua akan menyambut puasa. Seronoknya rasa. Tak sabar nak puasa. Seperti kebiasaan aku akan share info-info tentang buffet2 ramadan yang ada tahun ni tapi tak semualah. Apa yang ada je. Ikutkan hati malas dah nak share buffet puasa ni sbb harga makin tahun makin tak logik tapi as info buat yang tercari2 buffet ramadan, bolehlah cekidout list di bawah. Klik gambar untuk dapatkan contact details okay.. Enjoy!






Buffet Ramadan at PNB Darby Park



Memberships



Selamat berpuasa.

3 Magic Words:

mun said...

wahh banyak ni..boleh pilih mana2 yg berkenan dihati..hehehe

adarnadzmie said...

byknya pilihan... harga ada yg tinggi melampau..huhuuu

sue sue said...

wahhhh..meriahnya buffet ramadhan..tapi sebaiknya pilihlah yang ada sijil halal kan..supaya puasa kita tu benar2 diterima tanpa makanan shubhah....hihi...

singgah blogwalking :) salam perkenalan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...