Thursday, June 18, 2015

Lunch terakhir

Assalamualaikum...

Dah separuh hari dah berpuasa. Harini aku sahur simple saja. Makan cereal dgn susu dan kurma 3 biji. Cukuplah. Husband makan nasi lauk malam tadi. Tengah dok fikir apa nak masak untuk berbuka hari ni. Ada ikan kembong je pon kat rumah tapi tulah, nak ku masak apa ikan kembong tu. Tengoklah petang jadi apa. Harini bangun pukul 4.50 pagi. Tapi sampai skrg tak tido lagi. Ada gak rasa mengantuk tapi syok pulak melayan citer Hidayahmu Ramadan kat Tonton. Malam tadi nak tengok sampai habis ngantuk. hehe.

Semalam bos belanja makan sempena banyak benda. Sorry ye terletak gambar makanan ditengah hari puasa ni. hehe. Aku makan Unadon ni. Bedal je makan nasi sbb hari dah pose..hehe. Dalam sebulan ni mmg aku bantai je makan nasi sbb fikir nak puasakan. Tapi bukanlah hari2. Senang citer aku makan ikut suka. Tengoklah hujung puasa ni dapat turun ke tidak.. hehe.

Okaylah.. Daaaaaaaa..

p/s: Bos luluskan permohonan aku nak balik awal bulan puasa tapi dgn syarat potong cuti.. Tak kesahlah 15min je pon so pukul 4.15 dah boleh balik dah.. Yay

6 Magic Words:

Rin Maira said...

uitt potong cuti brp hari utk sebulan tu??

AnneRaini said...

potong 15min je kak.. campur2 sebulan tak sampai sehari pun.

LZ - The Blog Owner said...

Selamat berpuasa diucapkan...

LZ - The Blog Owner said...

Selamat berpuasa diucapkan...

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpela ptg gitu asl kt puas hati..hihih

eintan nurfuzie said...

sealmat berpuasa!.. eheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...