Wednesday, June 17, 2015

Ramadan tiba lagi...

Assalamualaikum...

Allahu akbar.. Seronoknya rasa hati ramadan tiba lagi.. Esok kite semua muslimin muslimat di Malaysia akan mula berpuasa.. Semalam atok hensem dah khabo dah esok puasa so jangan tak puasa pulak ye... Akan bermulalah edisi pening kepala, confuse para isteri dan mak-mak sbb tak tahu apa nak masak untuk sahur dgn berbuka.. Sahur esok ni pun aku tak tahu nak masak apa weh. Aje sahur dgn oat je nanti..haha


Atok hensem dah umumkan dah esok puasa... 

Tahun ni ingat nak start ajar Kasyah puasa tapi ko tau dia jawab apa bila aku suruh puasa?
"Along tak nak puasa. Nanti along nak makan camne? Along lapar nak makan."
Hahaha, yolah, makanlah nak. Kite cuba tahun depan pulak ye. Baru 5 tahun kot so xpelah.


Untuk itu, dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambuat bulan ramadan yang penuh barakah ini. Maaf andai ada entry aku yang menyakitkan hati mahupun komen2 aku yang tidak disukai.. Esok pagi sahur jangan lupa baca niat puasa sebulan terus.. 

Daaaaaaaaaaa...

p/s:Hari ni bos belanja makan. Makan kenyang2 kot2 boleh tahan sampai puasa esok..kahkahkah

5 Magic Words:

Sheila Adziz said...

allhamdulillah... selamat menyambut Ramadhan....

Zee Suhaini said...

selamat menyanbut bulan ramadhan anne..

SweetLikeWhat said...

selamat berpuasa kak..saya pun dah start pening ape nak masak sahur esok..baru hari first..haha..balik kang tanya laki jelah die nak mkn ape..haha

LYAfrina said...

alhamdulillah..selamat mjalani ibadah puasa ;-)

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...