Thursday, December 17, 2015

Little Caliph Convo & Consert day.

Assalamualaikum...

Meh update citer basi. Bulan 11 haritu, sekolah Kasyah ada buat hari konvo dan konsert. Buat kat cyberjaya. Aku lupa nama tempat tp dlm hall kecik je. Kasyah amik bahagian dalam coral speaking. Risau gak aku sbb die kalo aku suruh practise kat rumah mmg xnak je jawapannya. Tapi bila tanya teacher, die kata Kasyah ok je buat kat sekolah. Ooooo suka buat mama neves tau. Standard ah ada ucapan, penyampaian hadiah bagai. Kasyah mmg tak ah nak dpt hadiah cemerlang sbb 2-3 bln sblm ni die agak malas dan ini diakui oleh teacher. Die nampak mcm malas nak gi sekolah pun ye. Asiklah tanya bila nak cuti. Haih..

Masa yang ditunggu2. Kali ni nampaklah Kasyah follow persembahan. Kasyah yg kat tgh2 sebelah budak yang pusing kiri tu. Puas hatilah tgk die tak mcm masa hari sukan thn lepas yg die diam kaku je langsung tak ikut menari.. hahaha


Dah habis dah... Amiklah gambar kenangan. Aku ingatkan Kasyah akan convo gak sbb die mmg last year dok little caliph ni. Thn depan die masuk pra-sekolah. Cikgu pun dah aware yg die akan tamat belajar walaupun die bukan 6 thn. Tapi takde pon convo utk die. Kecewa ah aku sbb konvo hnya untuk budak 6 thn. Seriusly langsung xde sijil ke hape ke dah bljr kat situ. Tak tahulah kalo lepas ni die akan bagi tp buat masa skrg mmg yilek. Aku tgk sekolah lain (tak semestinya little caliph) ade je budak 5 thn yg convo siap pakai jubah amik sijil bagai. Bab pengurusan mmg aku kecewa dgn sekolah ni. Dari dulu lg. Bab belajar okay tu yg aku diam je tu. 

Takpelah Kasyah. Dah lepas pon. Mama tunggu awak konvo universiti nantilah macam mama dgn papa. Kite susun gambar konvo memasing ye kat wall of fame.. hehe

Us.

Husband kata Suci pon nak masukkan kat Little Caliph tu jugak tp tulah kalo ingat pengurusan dgn pengetua tu, rasa mcm malas dah. takpelah ada setahun lagi nak fikir sblm Suci 4 thn. 

Okaylah.. daaaaaaa.

3 Magic Words:

lieyalatif said...

good job kasyah...biase latu beb depan kite takmo buat...tapi kalo dgn cikgu2 kemain lagi dieorg kan heheheeh

Zee Suhaini said...

baguslah anne dapat pra sekolah..kitorang ni tak dapat..

mOnamie said...

btoi anne.. owner taska tu payah ler.. huhu..ku urut dada sbb progres anak kita ok kan..nak pindah-pindah pon rasa kesian pulak.. hrtu pon mcm nak pindahkan dia ke VOnad... tapi ya ampun .. mahai sgt.. hmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...