Tuesday, December 22, 2015

Selamat bercuti...

Assalamualaikum...

Yahooo yabedabedoooo... Hari ni last aku keje untuk tahun ni. Start esok aku akan bercuti sampai tahun baru. Naik kerja semula pada 4hb Jan 2016. Eh, aku takde amik cuti lamapun. Cuma amik dua hari je 28 dgn 29hb. Esok 23hb cuti sempena besday maharaja Jepun. Khamis dgn Jumaat semua org cuti. Rabu dgn Khamis ofis aku cuti hujung tahun pastu 1hb cuti thn baru.. So aku amiklah cuti 28 dgn 29. Sebenarnya kalo nak lagi best, semalam dgn harini pon amik cuti hah dah dpt straight 2 minggu. hehe tapi aku malasler sbb cuti nak simpan untuk medical cek up. Ofis aku tak terima time slip ni. Kena amik cuti setiap kali cek up.

Hasil carian imej untuk happy holiday


Ape2 pon, selamat bekerja pada yg bekerja dan selamat bercuti untuk aku.. hehehe. Tak kemana pun. Jalan2 dlm Malaysia je...

Tata titi tutu....

p/s:Tak sabar nak balik kampung amik anak2. Rindu!

7 Magic Words:

mun said...

selamat bercuti :) :)

Nieyl said...

Selamat bercuti...
nieyl esok cuti sehari..
28-29 keje...cuti semula sampai tahun baru...

lieyalatif said...

wahhhhhhhhhhhh wahhhhhhhhhhhhhh melampaui batas2 norma kemanusiaaaaan ko ni beb haahahahaha...jeles2...lama tu cuti...syok tu dpt lepak tak yah pi keja..... aku tak cuti pun beb....tapi aku lik johor ..... so makyong ape plan tu...mauuu jalan2 mane...

Ann Ishak said...

ambik cuti 2 hari tapi dapat cuti panjangggggg....seronok3x

happy holiday and selamat tahun baru

acu yuhan said...

besnye holiday hi done folo, folo me back ;)

Amir renovation said...

Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298

wahida said...

hamboiiiii ko nok...kemain...hahaha...

happy holiday anne ku sayang!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...