Thursday, December 3, 2015

The Good Dinosaur / Rindu anak2

Assalamualaikum..

Minggu lepas hari khamis, keluar je filem Good Dinosaur ni terus bawa anak2 pergi tengok. Sajelah sbb esoknya dah nak kena hantar balik kampung. So bagilah reward sikit walaupun excited je memasing nak tinggal kat kampung tu. Tengok citer ni kat Alamanda je. Okaylah citer ni untuk budak2 tgk. Banyak pengajaran. Korang pun yg ada anak2 pon pergilah tgk. In sha Allah anak2 akan enjoy.

Masing2 sibuk nak buat gaya dinaosaur.. Layankan aje..

Ala kelabu asap pulak gambar ni. Janji hadooo.

Hari ni dah masuk hari keempat anak2 kat kampung. 3 malam dah diorg tak tido dgn aku especially Suci. Call mak tanya Suci mencari ke tak, rupanya 2 malam sblm ni merengek je tgh malam mcm mengigau gitu.. Alololo cian die. Yg mamanya pulak tido nyenyak dah 3 malam.. hahaha. Siang mmg diorg tak kesah asal dpt main. Malam jelah Suci tu mencari2 aku. Aku ni pun sebenarnya dah rindu kat diorg tu. Tapi xpelah biar diorg berdikari sikit. Akupun dpt jugak rileks2 sikit balik keje. Xde nak terkejar2 amik diorang, masak ke apa ke. Badan dah membadak ni mmg penat je rasa.

Okayler... mengantuk bebeno mata aku ni. Nak cari aktiviti hilang ngantuk jap.

Daaaaaaaa...

5 Magic Words:

adarnadzmie said...

ramai geng blogger dok wat entry pasal cerita Good Dinosour ni... memang best kot... mcm nak bawa anak2 jer tengok...

suka la suci dan kasyah tgk Dinosour ye...:)

ct cheery said...

Ceria kasyah tngok good dinosour hehe

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

pakat sronokla deme berdua ya tgk..

wahida said...

aku pun ada plan nak bawak anak2 tgk citer ni...
dan kalau jadi, ini adalah festaim bawak jr tgk wayang...harap2 dia ok je la nnt...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...